Když reklama, tak chytrá

336x280-1509716084.png


Jestliže plánujete pořídit svým firemním pracovníkům pracovní oblečení v podobě triček, mikin, čepic a tak podobně, tak na to běžte od lesa. Místo obyčejného textilu jim rovnou pořiďte chytrý reklamní textil, který se od toho, co máte v plánu koupit bude lišit jen tím, že na něm bude vyveden potisk či výšivka s názvem či logem vaší firmy. A věřte tomu, že se vám tato malá investice navíc do zviditelnění se na oblečení vašich zaměstnanců rozhodně vyplatí. Vždyť i to, je důvod, proč je reklamní textil v dnešní době tak oblíbený.

bílý nápis

Reklama jako taková je v dnešní době poměrně drahou záležitostí. Vezměte si třeba letáky. Na jejich tisk a v podstatě krátkodobý, rychle pomíjející efekt, musíte vynaložit tisíce korun. A brzy po jejich rozšíření hvězda opěvovaného výrobku opět zapadne. Ovšem tento výdaj je ještě zanedbatelný ve srovnání s tím, kolik peněz byste museli vydat třeba za placenou inzerci v novinách či v časopisech, za zviditelnění na billboardech či za rozhlasovou reklamu. Při takových investicích do jména firmy peníze doslova letí komínem. Kdežto v případě, že ke zviditelnění své firmy využijete reklamní textil v podobě pracovního oblečení svých pracovníků na tom jednoznačně vyděláte. Vaše reklama se tak bude pohybovat nejen po vaší prodejně, ale zhusta i různě po městě či dokonce v několika obcích, uvidí ji nejen zákazníci, kteří s vašimi pracovníky přijdou do styku, ale také ti, kteří je potkají při cestě domů z práce, na ulici anebo jejich rodinní příslušníci.

veselé oblečení

S chytře potištěným pracovním a zároveň reklamním textilem tak pošlete do světa nevtíravou zprávu o tom, kdo jste, čemu se věnujete a kdo jsou vaši zaměstnanci. Získáte tak efekt dlouhodobé reklamy s pozitivním efektem, a to vše za naprosto zanedbatelnou cenu, kterou ve vašem firemním rozpočtu v podstatě ani nepocítíte.

Když reklama, tak chytrá
Ohodnoťte příspěvek